وکیل محترم

راهنمای مشاوره حقوقی به هموطنانی که درگیر مسایل مشکل دار شده اند.

وکیل محترم

راهنمای مشاوره حقوقی به هموطنانی که درگیر مسایل مشکل دار شده اند.

با استفاده از تجارب چندساله ام قصد دارم این وبلاگ را برای هموطنانم راه اندازی کنم که در جهت کمک و راهنمایی در مشکلاتی که با کارفرما با چک برگشتی با بیمه با مهریه با کلاهبرداری و....... دارند بتوانم گوشه ای از دغدهایشان را حل کرده و خیالشان را از این بابت که همیشه قانون با ماست راهت کنم. به امید حق

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در گذشته، زمانی که بازاریابی محتوایی و شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت، رییس شما احتمالا بودجه کلانی در اختیارتان می‌گذاشت و به شما دستور خرید بیلبوردهای تبلیغاتی بیشتر، حمایت مالی از رویدادهای متعدد و اجاره بدنه اتوبوس‌های درون شهری برای قرار دادن لوگوی شرکتتان می‌داد. اما اکنون، بزرگترین چالش بازاریاب‌ها، گرفتن نتایج بهتر با صرف پول کمتر است.

این چالش چگونه برطرف می‌شود؟ جواب ما بازاریابی عصبی است!

با استفاده از بازاریابی عصبی، می‌توانید استراتژی‌های خود را دوباره تدوین و کمپین‌های بازاریابی بهتری خلق کنید. این کار تاثیرگذاری فعالیت‌های شما را سرعت می‌بخشد. هدف بازاریابی عصبی تشخیص نحوه عملکرد ذهن مشتریان و تاثیر بازاریابی شما بر جامعه مصرف‌کنندگان است.

Roger Dooley نویسنده شناخته‌شده بلاگ Neuromarketing است و کتابی به نام Brainfluence دارد که در آن به توضیح ۱۰۰ روش برای متقاعدکردن و ترغیب‌کردن می‌پردازد.

در این کتاب، راجر سعی کرده از اصول علمی فاصله گرفته و روی توصیه‌هایی تمرکز کند که ایده‌های بازاریاب‌ها را بطور عملی و مطابق با هر وضعیت و بودجه‌ای به مرحله اجرا برسانند.

مصرف‌کنندگان هرروزه بطور ناخودآگاه می‌دانند چه می‌خواهند، چقدر خرج می‌کنند و احتمالا چه نوع پیشنهاد تبلیغاتی را می‌پذیرند. پس کلید رسیدن به مقصود با کم‌ترین هزینه، دانستن موارد بالا است.

بازاریابی عصبی چیست و چه کار می‌کند؟

دو روش کلی برای پیگیری فعالیت مغزی مشتریان وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند: تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی (fMRI) و الکتروانسفالوگرافی (EEG).

در روش fMRI شما با استفاده از یک آهنربای قوی به ردیابی جریان خون مغز می‌پردازید و بازخورد آن به نشانه‌های صوتی و تصویری را بررسی می‌کنید. با این کار می‌توانید به بخش عمیقی در مغز به نام مرکز لذت دست پیدا کنید و بازخورد فعالیت‌های بازاریابی‌تان را در آن‌جا ببینید.

نکته منفی روش fMRI قیمت بالا و دردسرهای آن است. تجهیزات fMRI بسیار پرهزینه است (تا ۱۰۰۰ دلار برای استفاده از یک ماشین در هر ساعت) و افراد مورد آزمایش باید بطور کامل در یک دستگاه بزرگ قرار بگیرند.

از سوی دیگر، در روش EEG شما باید کلاه ارزان‌قیمت دارای الکترودهای متصل به پوست سرتان را بر سر گذاشته و حتی در حال حرکت به آزمایش بپردازید.

این الکترودها امواج تولیدشده مغز را اندازه می‌گیرند و به محققان اجازه می‌دهند تا احساسات غریزی مانند خشم، هیجان، غم و اندوه را از طریق نوسانات هر فعالیت ردیابی کنند.

با این‌حال، برخلاف fMRI شما نمی‌توانید در روش EEG به قسمت‌های عمیق مغز که مرکز لذت در آن‌جا واقع شده دست یابید.

بازاریابی عصبی سال‌هاست که وجود داشته، اما بنظر می‌رسد محبوبیت آن در طی سال‌های اخیر افزایش یافته‌است. با وجود شک و تردید‌ شرکت‌ها، بسیاری از بازاریاب‌ها تصمیم گرفته‌اند تا از این تکنولوژی برای طراحی محصول، بسته‌بندی و کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند.

برندها چگونه از بازاریابی عصبی استفاده می‌کرده‌اند؟

برندهایی نظیر سوپ کمپبل، گربر و فریتو لی از بازاریابی عصبی برای بازطراحی بسته‌بندی محصولاتشان استفاده کرده‌اند.

Network Brain

در مثال‌های بالا، طراحی جدید قسمت به قسمت در معرض نمایش مشتریان قرار می‌گیرد و بازخورد آن‌ها به صورت منفی، خنثی و مثبت ضبط می‌شود. سپس این اطلاعات با مصاحبه تخصصی که از مشتریان گرفته شده، ترکیب و منجر به تغییراتی در رنگ، متن، اندازه و تصاویر می‌شود.

همچنین بخوانید:  با جک مارکتینگ آشنا شوید

به عنوان مثال، فریتو لی متوجه شد بسته‌های مات با تصویر سیب زمینی بازخورد منفی به همراه ندارد، در حالی‌که بسته‌های براق با تصویر چیپس دارد. در عرض چند ماه، بسته‌های جدید طراحی شد و بسته‌های براق کنار گذاشته‌شد.

در موردی دیگر، شرکت هیوندای از سی نفر خواست تا در عین حالی که کلاه‌ EEG را بر سر دارند به مدت یک ساعت با نمونه اولیه خودروی جدیدشان کار کنند.

۵ راه برای استفاده از بازاریابی عصبی

۱- استفاده از فونت‌های ساده

یکی از آزمایش‌های جالب در کتاب Brainfluence مربوط به فونت، طول و حجم محتواهای وبسایت است. سال‌های سال است که گفته می‌شود همه‌چیز را ساده نگه دارید. آزمایشی که توسط هیونجیان سونگ و نوربرت شوارتز در دانشگاه میشیگان انجام گرفت گفته ما را اصلاح می‌کند. نتیجه این آزمایش می‌گوید: افراد می‌توانند تحت تاثیر فونت‌های ساده و پیچیده قرار گیرند.

راجر در یکی از قسمت‌های کتابش به ما می‌گوید: اگر می‌خواهید مشتری، مصرف‌کننده یا طرفدار خود را به انجام کاری وادار کنید، این درخواست را با فونت ساده و خوانا مطرح کنید. لازم به گفتن نیست که این قانون برای تمام محتوای وبسایت صدق می‌کند، از جمله فرم‌ها! قواعد پرکردن فرم‌ها باید خوانا و به ساده‌ترین شکل تهیه شده‌باشد. هرچه این فرم طولانی‌تر، سخت‌تر و زمانبرتر باشد، فرد علاقه کمتری به پرکردن آن نشان می‌دهد.

۲- استفاده از فونت‌های پیچیده

در حالی که فونت‌های ساده و خوانا به اقدام دلخواه منجر می‌شود، فونت‌های پیچیده به یادآوری حافظه و بخاطر سپردن کمک بسیاری می‌کند. البته مراقب باشید! این بدان معنی نیست که برای لوگو، شماره تلفن یا ایمیل خود از فونت‌های پیچیده استفاده کنید. از این ترفند فقط برای اطلاعات مهم در بدنه وبسایت خود استفاده کنید. اینگونه فونت‌ها علاوه بر ماندن در حافظه، از جذابیت بیشتر نیز برخوردار هستند.

۳-نگاه تبلیغ به کجاست؟

اگر از تصویر انسان یا حتی حیوان استفاده می‌کنید، حتما نگاه چشمانش را بررسی کنید. راجر در کتاب Brainfluence از “James Breeze”، متخصص کاربردپذیری در استرالیا، نقل قولی آورده‌است با عنوان افراد تبلیغات را چگونه می‌بینند؟

در تحقیقات او، این حقیقت فاش شد که مردم به چیزی نگاه می‌کنند که فرد درون تبلیغ به آن نگاه می‌کند. در نتیجه، نگاه سوژه تبلیغاتی خود را روی چیزی معطوف کنید که می‌خواهید افراد بیشتر از بقیه اجزای تبلیغ به آن نگاه کنند.

۴- جلب اعتماد با نشان‌دادن اعتماد به مشتری

وقتی حرف برگشت مشتری و کسب و کار معتبر به میان باشد، اعتماد تنها راه است. اگر واقعا می‌خواهید مشتریان به شما اعتماد کنند، باید نشان‌شان دهید که شما نیز به آن‌ها اعتماد دارید. در ذیل سه نکته برای اثبات اعتماد شما به مشتری از کتاب Brainfluence آورده‌ایم:

  • یک نسخه آزمایشی از محصول/خدمت با کمی محدودیت پیشنهاد دهید
  • اعتبار آنان را بدون فرم‌های طولانی یا فرآیند کامل احراز هویت بسنجید
  • اطلاعات محرمانه را بدون اجبار مشتری به امضا کردن آن بگیرید

۵- لبخند زدن را فراموش نکنید

بسیاری از بازاریاب‌ها از عکس‌های موجود در وب برای شخصی‌سازی وبسایت خود استفاده می‌کنند. این سریع‌ترین راه برای شخصی‌سازی و جان بخشیدن به برند است، اما چه چیزهایی را باید هنگام انتخاب تصاویر در نظر بگیریم؟

به جای تصویر یک مدیر جدی از یک عکس خندان استفاده کنید. مطالعات نشان می‌دهد تصویری که بتواند روحیه مصرف‌کننده را تقویت کند، باعث افزایش خشنودی او بابت صرف هزینه محصول می‌شود.

حرف آخر

شکستن قواعد دنیای بازاریابی روز به روز سخت‌تر می‌شود و به سمت غیرممکن میل می‌کند، اما بازاریاب‌ها مدام در حال آزمون و خطا هستند و به دنبال مزیت‌ها می‌گردند. درک ریشه‌های اساسی احساسات انسانی برای فهمیدن رفتار مشتری هنگام خرید ضروری است. زیبایی بازاریابی عصبی به توانایی آن در تکمیل هردو استراتژی‌های بازاریابی دورنگرا و برونگرا است.

از تعارف یک لیوان نوشیدنی و نشاندن مشتری روی یک مبل نرم و راحت در طول مذاکرات فروش گرفته تا استفاده از تصاویر جذاب در بنرهای تبلیغاتی، همه تاکتیک‌هایی هستند که ذهن ما بطور ناخودآگاه به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

آگاهی از تاکتیک‌هایی که می‌توانند روی فعالیت‌های بازاریابی شما تاثیر بگذارند بهترین روش برای گرفتن نتیجه با خرج کمتر است.

  • مریم قدوسی
  • ۰
  • ۰

یکی از خلاقیت‌های طراح خوب این است که خانه‌هایی با فضای کوچک را دکور کند به نحوی که تمامی اصول دکوراسیون در آن رعایت شود و با استفاده از ترفندهای دکوراسیونی فضای بازتری برای شما ایجاد شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با روش‌هایی آشنا کنیم تا به کمک آن منزل خود را دکوراسیون کنید و با نظم بخشیدن به آن خانه‌ای دلچسب و رویایی داشته باشید.

1

از دیوارها استفاده کنید!

برای داشتن خانه‌ای با وسعت بزرگ‌تر و دل‌بازتر روش‌های زیادی وجود دارد اما یکی از ترفندهایی که به راحتی می‌توان در منزل اجرا کرد، نصب تابلوهایی با نقش و نگار زیبا و رنگ‌های جیغ است. پیشنهاد می‌کنم این تابلو را روی دیوار مرکزی نصب کنید تا توجه مخاطبین به آن جلب شود و درنتیجه به خانه شما روح داده و کوچکی فضا کم‌تر مشخص می‌شود.

 منبع و اطلاعات بیشتر: خرید تزیینی
 
2
 

نظم و ترتیب در چیدمان فضای کوچک

سعی کنید در فضاهای کوچک از قفسه یا کتابخانه‌ای مناسب استفاده کنید تا تمامی وسایل سرجای خود قرار گیرند و نظم و ترتیب زیبایی در دکوراسیون ایجاد شود. همانطور که در این چیدمان مشاهده می‌کنید با طراحی جالب کتابخانه، زیبایی منحصر به فردی در فضا ایجاد شده است و به راحتی می‌توانید از تمام لوازم دکوری خود استفاده کنید.

 
3
 

از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

یکی از گزینه‌های دیگر برای بزرگی فضای خانه شما استفاده از رنگ‌های روشن در چیدمان است. هرچقدر ترکیب رنگ‌های روشن در دکوراسیون داشته باشید به صورت ناخوآگاه جلوه بزرگ‌تری به فضای کوچک‌تان می‌دهید. اما شما برای از بین بردن یکنواختی در چیدمان می‌توانید از رنگ مکمل دیگری در طراحی خود استفاده کنید.

 
4
 

در انتخاب مبل دقت کنید!

در چیدمان فضاهای کوچک سعی کنید از مبلمان جمع و جور و چندمنظوره استفاده کنید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. در این صورت شما می‌توانید کارایی بیشتری از این مبل‌ها داشته باشید.

 
5
 

برای چیدمان فضاهای کوچک با کمی ایده‌های خلاقانه می‌توان ظاهر زیباتری به اتاق نشیمن داد و سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم از وسیله‌های جمع و جور استفاده کنیم تا خانه دل‌بازتری داشته باشیم و در کنار عزیزان‌مان حس خوبی به یکدیگر منتقل کنیم.

  • مریم قدوسی
  • ۰
  • ۰
همه‌ی ما میدانیم که سئو یکی از نیاز های هر سایت و وبلاگی است. چون میتواند باعث موفقیت یک وبلاگ شود و بازدید فراوانی برای آن به ارمغان بیاورد. در سئو٬ دو بحث on-site optimization و Off-page optimization خودنمائی میکنند. به طور خلاصه در بهینه سازی On-site ما بر روی محتوا و بهینه بودن وبسایت خود و در بخش Off-page بر روی اشتراک گذاری و لینک شدن توسط دیگر سایت ها کار میکنیم.
 
 
on-site-off-site-seo
 
 
 

 
در ادامه به این مهم اشاره میکنیم که هر کدام از بخش های کلی بهینه سازی بر روی چه چیزهایی تاثیر گذار است:

On-site optimization :

۱- بهینه سازی میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت ما در گوگل شود. (مستقیم)
۲- میتواند باعث بالارفتن بازدید ورودی ما از موتورهای جست و جو شود.
۳- باعث افزایش و بالا رفتن تجربه کاربری شود.(غیرمستقیم)

Off-page optimization:

۱- به سئو کمک شایانی میکند. (مستقیم)
۲- بک لینک های بیشتر و بازدید بیشتر به ارمغان می‌آورد. (مستقیم)
۳- بر روی برند ما تاثیر گذار است. (مستقیم)
۴- مشترکین وبسایت را افزایش می دهد. (غیرمستقیم)
 
نوشته هایی که در بالا خواندید٬ تاثیرات مثبت بهینه سازی بودن سایت است. در ادامه میخواهم فاکتور های دیگر سئو را بر اساس ارزشی که دارند توضیح دهم :

۱- مطالب با کیفیت در وبلاگ شما :

اجازه بدهید در این رابطه زیاد صحبت نکنم چون به اندازه کافی تکرار کرده ایم که مطالب بهینه و با کیفیت می توانند وبلاگ شما را به موفقیت برسانند چون مردم به وبلاگ شما می‌آیند که مطالب شما را بخوانند. پس فقط چند نکته در این رابطه میگویم :
من همیشه در رابطه با کلمات کلیدی توضیحاتی خدمت کاربران عزیز داده ام٬ انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از بخش های مهم در بهینه سازی وبسایت هاست. چون تا شما ندانید که می خواهید برای چه کلمه/کلماتی محتوا تولید کنید و یا رتبه وبسایتتان را در آن کلمات افزایش دهید تلاش شما بی نتیجه خواهد بود.
درست است که کلمات کلیدی مهم هستند٬ اما نباید فقط بر روی ۱ یا ۲ کلمه تلاش کنید و از کلمات دیگری که میتوانند به وبسایت شما کمک کنند غافل شوید. همینطور مهم است که چگالی کلمات کلیدی استفاده شده در نوشته شما از حدی که این روز ها  ۳ تا ۴٪ است فراتر نرود٬ اما فراموش نکنید که گوگل هرگز جایی نگفته است که چگالی کلمات کلیدی در نوشته نباید از این مقدار فراتر رود. اما شما احتیاط جانب را در نظر بگیرید و به جای استفاده مکرر از یک کلمه٬ از کلمات مترادف استفاده کنید.

۳- تگ های Heading :

برخی از وبلاگ نویس ها و افراد فعال در زمینه خدمات سئو می گویند که این تگ ها دیگر مهم نیستند. اما مت کاتس در یکی از ویدئو های خود اعلام کرد که “هنوز تگ های Heading در سئو مهم هستند”. این تگ ها به گوگل اعلام می کنند که صفحه‌ی فعلی در رابطه با چیست.

۴- فعالیت بر روی چند موضوع نزدیک به هم :

زمانی که کاربران به دنبال یک محتوا می گردند٬ دوست دارند با سایت هایی مواجه شوند که در رابطه با آن موضوع فعالیت کنند نه یک سایتی که در رابطه با همه چیز می نویسد و در هیچ‌کدامشان صاحب سبک نیست. بازدید هدف‌دار می تواند تفاوت بسیار واضحی در کار شما و مشهور شدن شما داشته باشد. چون بازدید غیرهدف و در وبلاگ های تخصصی٬‌عموم مردم معنا می شوند.

۵- حضور در شبکه های اجتماعی:

شاید در اولین نگاه بگویید شبکه های اجتماعی سایت هایی هستند که لینک های No-follow ارائه میدهند و تاثیر فراوانی بر روی سایت ما ندارد! اما باید بگویم که خیر! درست است که این سایت ها لینک های No-follow می دهند اما با توجه به مقدار بازدید و ارزششان گوگل به آنها توجه فراوانی دارد و از آنها در رتبه دهی به سایت ها استفاده میکند. درکل این نوع لینک ها بی ارزش نیستند و نباید از آنها چشم‌ پوشی کرد. می‌بایست از این سایت ها هم برای برندسازی٬ کسب بازدید و دریافت بک‌لینک استفاده کرد.

۶-  خوانابودن نوشته های سایتتان:

گوگل همیشه در تلاش است که سایت های خوب را به کاربران معرفی کند٬ اگر سایت شما خوانا نباشد و مشکلات گرامری داشته باشد گوگل هرگز آن‌را به کاربران پیشنهاد نمی دهد. نوشته شما هیچ‌گاه به عنوان رتبه اول در نتایج جست و جو ظاهر نمی شود. برای این که گوگل وبسایت شما را به عنوان وبسایت برتر در نتایج جست‌و‌جویش نمایش دهد می بایست نوشته های خوانا و کاملی را به کاربران ارائه دهید. پس قبل از انتشار نوشته هایتان آن‌ها را ویرایش کنید.

۷-لینک ها :

لینک ها بالاترین اولویت را در نزد موتورهای جست‌‌وجو دارند و لینک های Do follow از سایت های معتبر می تواند بازده و سود فراوانی برای وبلاگ نویس ها داشته باشد.

۸- نظرات :

نظرات در وبلاگ شما نقش مهمی را ایفا می کنند. آنها در همان صفحه ای که نوشته شما حضور دارد می مانند و توسط گوگل ایندکس می شوند. پس ارزشی برابر با نوشته‌ی شما دارند. پس نظرات اسپم می توانند به نوشته شما آسیب وارد کنند٬ تا جایی که امکان‌اش هست و می توانید از تایید نظرات حاوی “خوب بود” و .. خودداری کنید چون میتوانند به نوشته شما حتی اگر کم باشد آسیب وارد کنند.

۹- سرعت لود سایتتان:

سرعت بارگذاری یک وبسایت از مهم‌ترین مواردی است که گوگل بر آن ارزش می‌نهد. سایت هایی که سرعت بارگذاری پایینی دارند٬ کمتر توسط گوگل بازبینی میشوند و همینطور کاربران تمایلی به گذراندن وقت خود به جهت انتظار کشیدن برای بارگذاری یک سایت ندارند. استفاده از ابزارک ها و پلاگین ها٬ جاوااسکریپت های نه چندان ضروری و .. می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش دهد.
 
 
امیدوارم که این راهنما بتواند به شما کمک کند و بتوانید با خواندن این نوشته نسبتا طولانی٬ نکات ذکر شده را در وب‌سایت خودتان رعایت کنید.
  • مریم قدوسی
  • ۰
  • ۰

اگر به جای مصرف لبنیات استفاده از شیر بادام یا شیر نارگیل را در رژیم غذایی خود دنبال می کنید، شاید به تغییر در این جریان نیاز داشته باشید. بررسی اخیر انجمن ملی پوکی استخوان بریتانیا نشان داده است که یک پنجم جوانان مصرف لبنیات را کاهش داده یا به طور کامل متوقف کرده اند، که جریان های جدید رژیم غذایی و نه توصیه پزشک ممکن است عامل کلیدی در این زمینه باشد.

بهترین دلایل برای مصرف لبنیات!
به گزارش "هافینگتون پست"، کارشناسان هشدار می دهند که توقف مصرف لبنیات می تواند پیامدهای سلامت بالقوه به همراه داشته باشد. جوانان ممکن است با کاهش یا عدم دریافت مواد مغذی حیاتی مانند کلسیم در زمانی که بدن بیشترین نیاز به این مواد را دارد، مواجه شوند.

به گفته سوزان لانهام، رئیس علم تغذیه در دانشگاه سوری و مشاور بالینی در انجمن ملی پوکی استخوان بریتانیا، رژیم غذایی در اوایل دوران بزرگسالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا هنگامی که به اواخر دهه دوم زندگی خود نزدیک می شوید دیگر برای معکوس کردن آسیب وارده به بدن در نتیجه دنبال کردن یک رژیم غذایی ضعیف و کمبود مواد مغذی دیگر دیر شده و شانس ساخت استخوان هایی قوی از بین رفته است.

مصرف محصولات لبنی مانند ماست، شیر و پنیر و یا دسر هایی که با محصولات لبنی تهیه میشوند به طور معمول ساده‌ترین روش برای کودکان و جوانان به منظور حصول اطمینان از دریافت میزان توصیه شده کلسیم و ویتامین D است. این مواد مغذی ضروری به رشد استخوان و سلامت دندان کمک می کنند. همچنین، مواد مغذی موجود در لبنیات به تنظیم سطوح کلسترول و فشار خون در بزرگسالی کمک می کنند.

بنابر گزارش موسسه ملی سلامت آمریکا، نوجوانان، افرادی که در بازه سنی 9 تا 18 سال قرار دارند، باید حدود 1,300 میلی گرم کلسیم در روز دریافت کنند. هدف توصیه شده مصرف حدود سه وعده لبنیات در روز است.

حتی اگر بنابر دلایل مختلف، چه در قالب انتخاب سبک زندگی یا برای سلامت جسمانی، مصرف لبنیات را کنار گذاشته اید باید نسبت به استفاده از مواد غذایی سرشار از کلسیم در رژیم غذایی خود مانند بروکلی و کلم کیل یا گزینه های غنی شده مانند توفو و سریال توجه داشته باشید.

بررسی جدید نشان داده است که افراد زیر 25 سال احتمال بیشتری دارد وبلاگ نویسان سلامت و تناسب اندام را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و به نظر می رسد ممکن است اطلاعات تغذیه ای خود را از این منابع تامین کنند. در شرایطی که مشکلی در زمینه مشورت با اینترنت برای کسب راهنمایی و ترفندهای غذایی وجود ندارد، اما اطلاعات کسب شده از اینترنت نباید هرگز جای توصیه ها و مشاوره های تخصصی یک پزشک را بگیرند. مشورت با پزشک درباره تغییرات بزرگ در رژیم غذایی همواره ایده خوبی محسوب می شود، حتی اگر موضوع کنار گذاشتن مصرف لبنیات مطرح باشد.

  • مریم قدوسی