وکیل محترم

راهنمای مشاوره حقوقی به هموطنانی که درگیر مسایل مشکل دار شده اند.

وکیل محترم

راهنمای مشاوره حقوقی به هموطنانی که درگیر مسایل مشکل دار شده اند.

با استفاده از تجارب چندساله ام قصد دارم این وبلاگ را برای هموطنانم راه اندازی کنم که در جهت کمک و راهنمایی در مشکلاتی که با کارفرما با چک برگشتی با بیمه با مهریه با کلاهبرداری و....... دارند بتوانم گوشه ای از دغدهایشان را حل کرده و خیالشان را از این بابت که همیشه قانون با ماست راهت کنم. به امید حق

  • ۰
  • ۰

یکی از خلاقیت‌های طراح خوب این است که خانه‌هایی با فضای کوچک را دکور کند به نحوی که تمامی اصول دکوراسیون در آن رعایت شود و با استفاده از ترفندهای دکوراسیونی فضای بازتری برای شما ایجاد شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با روش‌هایی آشنا کنیم تا به کمک آن منزل خود را دکوراسیون کنید و با نظم بخشیدن به آن خانه‌ای دلچسب و رویایی داشته باشید.

1

از دیوارها استفاده کنید!

برای داشتن خانه‌ای با وسعت بزرگ‌تر و دل‌بازتر روش‌های زیادی وجود دارد اما یکی از ترفندهایی که به راحتی می‌توان در منزل اجرا کرد، نصب تابلوهایی با نقش و نگار زیبا و رنگ‌های جیغ است. پیشنهاد می‌کنم این تابلو را روی دیوار مرکزی نصب کنید تا توجه مخاطبین به آن جلب شود و درنتیجه به خانه شما روح داده و کوچکی فضا کم‌تر مشخص می‌شود.

 منبع و اطلاعات بیشتر: خرید تزیینی
 
2
 

نظم و ترتیب در چیدمان فضای کوچک

سعی کنید در فضاهای کوچک از قفسه یا کتابخانه‌ای مناسب استفاده کنید تا تمامی وسایل سرجای خود قرار گیرند و نظم و ترتیب زیبایی در دکوراسیون ایجاد شود. همانطور که در این چیدمان مشاهده می‌کنید با طراحی جالب کتابخانه، زیبایی منحصر به فردی در فضا ایجاد شده است و به راحتی می‌توانید از تمام لوازم دکوری خود استفاده کنید.

 
3
 

از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

یکی از گزینه‌های دیگر برای بزرگی فضای خانه شما استفاده از رنگ‌های روشن در چیدمان است. هرچقدر ترکیب رنگ‌های روشن در دکوراسیون داشته باشید به صورت ناخوآگاه جلوه بزرگ‌تری به فضای کوچک‌تان می‌دهید. اما شما برای از بین بردن یکنواختی در چیدمان می‌توانید از رنگ مکمل دیگری در طراحی خود استفاده کنید.

 
4
 

در انتخاب مبل دقت کنید!

در چیدمان فضاهای کوچک سعی کنید از مبلمان جمع و جور و چندمنظوره استفاده کنید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. در این صورت شما می‌توانید کارایی بیشتری از این مبل‌ها داشته باشید.

 
5
 

برای چیدمان فضاهای کوچک با کمی ایده‌های خلاقانه می‌توان ظاهر زیباتری به اتاق نشیمن داد و سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم از وسیله‌های جمع و جور استفاده کنیم تا خانه دل‌بازتری داشته باشیم و در کنار عزیزان‌مان حس خوبی به یکدیگر منتقل کنیم.

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • مریم قدوسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی